A megrendelés értékének kiegyenlítése történhet:

  • Online bankkártyás fizetés OTP SimplePay keresztül.

A fizetési módot a megrendeléskor lehet kiválasztani.
Ha technikai okok miatt téves ár jelenik meg az oldalon, a megrendelést nem tudjuk
elfogadni. Ebben az esetben telefonon/emailben felvesszük a megrendelővel a
kapcsolatot.

A megrendeléseket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, de akár a feltüntetett csomagpontok egyikén is felveheti, vagy üzletünkben személyesen.

A belföldi házhozszállítás díja bruttó 1700-3300 Ft között mozog, melyautomatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, ezt a rendszerünk fel is tünteti a megrendelés során, ill. a visszaigazoló e-mailekben.

A szállítási határidő a raktáron lévő termékek esetében 1-5 munkanap.

A futár munkanapokon érkezhet a csomaggal 8.00 és 17.00 óra között.

Sajnos, a kézbesítés pontos időpontját nem áll módunkban előre egyeztetni. A csomag munkaidőben érkezik, érdemes esetleg olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodik valaki. (Pl.: munkahely, otthon élő rokon, stb.)

Érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál a rendeles@farmervilaglenti email címen.

Ha a megrendelt és kiszállított termék mérete nem megfelelő vagy mégis más színt, modellt választana, lehetőség van a termék cseréjére.

Csere: amennyiben a megrendelt termék bármilyen okból nem megfelelő, és a vásárló cserét kér, akkor a visszaküldés és az újbóli postázás költsége is a vásárlót terheli.

Csere a megrendeléstől számított 14 napon belül kérhető.

Csak eredeti csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vett használatba. A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte) munkatársunk ellenőrzi.

Ha Ön a terméket használatba vette, illetve nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni.

Ha a csomag átvételekor sérülést talál a dobozon, kérjük, rögtön az átvétel pillanatában jelezze a futárnak, akivel kárjegyzőkönyvet kell felvenni. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk szállítást érintő reklamációt elfogadni.

A Farmer Világ Lenti termékek természetesen nem csak az internetről rendelhetők meg.

Boltunk: 8960 Lenti, Kossuth u. 6.

A webáruházból regisztráció nélkül lehet rendelni.

Amennyiben szeretné módosítani rendelését azt megteheti írásban, melyet a rendeles@farmervilaglenti.hu címre tud elküldeni a megrendelés fogadását, azaz a “feldolgozás alatt” státuszú levél érkezését követő egy napon belül.

A futár a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a Címzett részére.
Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a futár a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről a Kísérőokirat Értesítő részét hagyja hátra, melyen feljegyzi azt a telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a Címzett egyeztetheti.

Amennyiben a Címzett nem él a másodszori kézbesítés időpontjának egyeztetési lehetőségével, a futár a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a futár a terméket vissza szállítja webáruháznak.

Amennyiben a termék nincs a raktárkészleten, akkor ezt rendelés után “áruhiány” üzenettel jelezzük a megrendelő felé.

A küldemény átvételekor kérjük minden esetben (a futár jelenlétében!) ellenőrizze a csomag sértetlenségét!

Ha a csomag a szállítás során megsérült, kárfelvételi jegyzőkönyvet is kell, hogy tartalmazzon a küldemény.

Ebben az esetben, vagy ha sérült a csomag és nincs jegyzőkönyv a futárszolgálathoz kell fordulni a reklamációval.

Webáruházunk semmilyen felelősséget nem vállal a szállítás közben esetlegesen előforduló károkért!

Bármilyen probléma esetén kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat és megpróbálunk segíteni.

Rendelése után kérjük ellenőrizze postafiókjának levélszemét mappáját, mivel előfordulhat hogy a rendelésről szóló visszaigazoló emailt ott találja.

ÁRUVISSZAKÜLDÉS:
Fontos, hogy a gyorsabb feldolgozás érdekében a rendelt termék visszaküldésénél a kapott számlát kérjük tegye vissza a csomagba és írja rá a számlaszámot amire a visszatérítést kéri.

TERMÉKVISSZAKÜLDÉSI CÍM:

8960 Lenti, Kossuth u.6
Kovács Róbert E.V